Geef de onderwijs-ontwikkeling terug aan leraren
Geef de onderwijsontwikkeling terug aan leraren – De pedagogische proefpraktijk als verbinding tussen kennen en handelen. Lectorale rede van dr. Jacquelien Bulterman-Bos op 13 oktober
Geef de onderwijsontwikkeling terug aan leraren – De pedagogische proefpraktijk als verbinding tussen kennen en handelen. Lectorale rede van dr. Jacquelien Bulterman-Bos op 13 oktober
Jacquelien Bulterman-Bos is lector Docent en Talent aan de Christelijke Hogeschool in Ede en houdt zich bezig met de positie van de leraren in het onderwijssysteem. In dat systeem is een
Battle of Concepts looft een prijs uit voor beste dienst of product om agressie en geweld te voorkomen.
Bedenk een product of dienst waarmee je agressie- en geweldspreventie tot prioriteit maakt binnen
In december en januari vinden de volgende Ateliers Beroepstrots plaats met de voortrekkers van de Stichting Beroepseer.
In december in Den Haag met Pieter Coppoolse en in januari in Zwolle met Ada van
Zie de website van de School voor Politie Leiderschap waarop Alexandrien van der Burgt vertelt over de presentatie van het boek Sturen op Vertrouwen van Jaco van Hoorn, lid van de korpsleiding
Themanummer vakmanschap: FNV Spoor, FNV Bondgenoten Spoorwegen, no. 5, november 2010: https://beroepseer.nl
Onder de noemer ‘Vertrouwen in vakmanschap’ hield de FNV kort voor de zomer van 2010 een
Binnenstebuiten gekeerd.
Op 4 november 2010 nam ik deel aan een themadag voor medewerkers van de politie Limburg-Zuid. De titel: BinnensteBuiten. Dat een gedeelte in dat woord cursief stond geschreven
Uit de in 2009 verschenen publicatie Aard en omvang van ongewenst gedrag tegen werknemers met een publieke taak. Een vervolgonderzoek bleek dat in de laatste twaalf maanden 65% van de werknemers
Beroep: beleidsambtenaar – over ambtelijk besef en professioneel lef, door Guido Rijnja, kennisadviseur bij de Academie voor Overheidscommunicatie van het ministerie van Algemene Zaken